DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2202-gesamt-Interv.mp3  
[Audio] 34.34 MBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-2202-gesamt-Interv.mp3

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben; Lehrerinterview Tutorsitzungen (B17-T-2202-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2202-gesamt-Interv [Audio: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

Restrictions on useAccess only with approved application

Ressource typeAudio

Length of record00:37:30

Lanugage(s)Swiss German

Specialities in recording processEs handelt sich hierbei um ein Interview, welches die tutorielle Situation 1:1, die tutorielle Situation 1:4 und die Unterrichtslektionen zum Thema „Textaufgaben aus der Algebra“ (lineare Gleichungen) zusammenfasst.

Systemanforderungen:Mediaplayer

Publication2014-06-18

Checksum MD5998f5ba7adfb4ff136cbe0cb78d20a8d

Checksum SHA1922f76445b5bb1e57c9e6ad78fc661f0feb1fb9f



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education