DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2202-gesamt-Transkr-Interv.pdf  
[Transkript] 35.10 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-2202-gesamt-Transkr-Interv.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben; Lehrerinterview Tutorsitzungen (B17-T-2202-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2202-gesamt-Transkr-Interv [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung; es handelt sich hierbei um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:1, zur tutoriellen Situation 1:4 und zu den Unterrichtslektionen zum Thema „Textaufgaben aus der Algebra“ (lineare Gleichungen).

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5875a581218dbf1d8c47063e7e2a6a850

Checksum SHA18609563a01bbfa83ff92b2cbc1e2209e1e8819e0



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education