DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2204-gesamt-Transkr-Interv.pdf  
[Transkript] 32.21 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-2204-gesamt-Transkr-Interv.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben; Lehrerinterview Tutorsitzungen (B19-T-2204-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2204-gesamt-Transkr-Interv [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung; es handelt sich hierbei um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:1, zur tutoriellen Situation 1:4 und zu den Unterrichtslektionen zum Thema „Textaufgaben aus der Algebra“ (lineare Gleichungen).

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5a4fdb0b629e21d913ddfb5e98ecd4a64

Checksum SHA1c88f49f9c70670364f6f2809ee8aa2e05c8194df



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education