DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2112-Tutor-Transkr-Interv_anonym.pdf  
[Transkript] 97.15 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-2112-Tutor-Transkr-Interv_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Tutorsitzung (B12-T-2112-Tutor-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2112-Tutor-Transkr-Interv_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung; es handelt sich um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:4 und zur tutoriellen Situation 1:1.

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD58d83f83d40d5440004eba1b33573e33b

Checksum SHA17a2e6918c07bb08f041b7317b46e0b88d0dc5cfb



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education