DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S157_trans025.pdf  
[Transkript] 0.70 MBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

S157_trans025.pdf

Superordinate studyMotivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate data collectionInterview (data): Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate moduleInterview (S157_int025)

CitationDecke-Cornill, H.; Bauer, V. (2016). S157_trans025 [Transkript: Version 1.0]. In: Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen - Interviewerhebung [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2011-2012. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/157:1:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

System requirementsPDF-Reader

Publication2016-11-23

Checksum MD5ecc85b7baf2c4dc80ed35c22f8ac3495

Checksum SHA1e9345382dfff4555c43d36af9703a49041884e2a



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education