DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S228_trans002.pdf  
[Transkript] 0.79 MBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S228_trans002.pdf

Superordinate studyMIKS - Qualitative Erhebung

Superordinate data collectionInterview (data): MIKS

Superordinate moduleLehrerinterview (S228_int002)

CitationFürstenau, S.; Huxel, K.; Diekmann, F. (2017). S228_trans002 [Transkript: Version 1.0]. In: Mehrsprachigkeit als Handlungsfeld Interkultureller Schulentwicklung - Interviewerhebung (MIKS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2014-2016. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/228:1:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAus datenschutzrechtlichen Gründen muss für dieses Transkript neben der Registrierung ein zusätzlicher Antrag gestellt werden.

System requirementsPDF-Reader

Publication2017-08-18

Checksum MD534e8b94c4abf6b194300fc529c94be96

Checksum SHA181b07c5131104301521c12603fef5a557bef6411



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education