DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S228_trans012.pdf  
[Transkript] 0.75 MBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S228_trans012.pdf

Superordinate studyMIKS - Qualitative Erhebung

Superordinate data collectionInterview (data): MIKS

Superordinate moduleLehrerinterview (S228_int012)

CitationFürstenau, S.; Huxel, K.; Diekmann, F. (2017). S228_trans012 [Transkript: Version 1.0]. In: Mehrsprachigkeit als Handlungsfeld Interkultureller Schulentwicklung - Interviewerhebung (MIKS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2014-2016. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/228:1:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAus datenschutzrechtlichen Gründen muss für dieses Transkript neben der Registrierung ein zusätzlicher Antrag gestellt werden.

System requirementsPDF-Reader

Publication2017-08-18

Checksum MD5453555a613581be950f6e1af94bc7843

Checksum SHA1d2c5a633c92300ca5eb6a12b46a1abe6be74f01a



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education