DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S682_trans025.pdf  
[Transkript] 134.88 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S682_trans025.pdf

Superordinate studyInklusiBuS - Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (Qualitative Teilstudie)

Superordinate data collectionInterview (data): InklusiBuS

Superordinate moduleInterview (S682_int025)

CitationVonken, M.; Benkmann, R.; Schaar, P.; Reißland, J.; Thonagel, T. (2024). S682_trans025 [Transkript: Version 1.0]. In: Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (InklusiBuS) - Interviewerhebung (InklusiBuS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2017-2020. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. https://doi.org/10.7477/682:1:0

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisiertes und transkribiertes Interview. Anonymisierung erfolgte durch das Projekt.

System requirementsPDF-Reader

Publication2024-02-14

Checksum MD5db4ed08256bdf5284eccb4272fe604ce

Checksum SHA10e24cf5db9da2c3252dd0f60106216cd7f5cc289



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education