DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S682_trans027.pdf  
[Transkript] 119.60 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S682_trans027.pdf

Superordinate studyInklusiBuS - Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (Qualitative Teilstudie)

Superordinate data collectionInterview (data): InklusiBuS

Superordinate moduleInterview (S682_int027)

CitationVonken, M.; Benkmann, R.; Schaar, P.; Reißland, J.; Thonagel, T. (2024). S682_trans027 [Transkript: Version 1.0]. In: Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (InklusiBuS) - Interviewerhebung (InklusiBuS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2017-2020. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. https://doi.org/10.7477/682:1:0

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisiertes und transkribiertes Interview. Anonymisierung erfolgte durch das Projekt.

System requirementsPDF-Reader

Publication2024-02-14

Checksum MD5c2101304933b0949b755f3bb409ae7ca

Checksum SHA152336e3982eec79b25bc53f511aee62cddce0b82



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education