DE | EN
Search Research instruments Questionnaires Scale search Scale

Scale: Häufigkeit der Aufgabentypen

Related constructLern- und Arbeitsverhalten

Theoretical allocation in original studyVertrautheit mit Aufgaben

OriginOwn development

CitationBürgermeister, A.; Kampa, M.; Rakoczy, K.; Harks, B.; Besser, M.; Klieme, E.; Blum, W.; Leiß, D. (2012). Häufigkeit der Aufgabentypen - Schüler [Fragebogenskala: Version 1.0]. In: Conditions and Consequences of Classroom Assessment - Fragebogenerhebung (Co²CA) [Skalenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2005. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. https://doi.org/10.7477/42:46:0

Theoretical background--

Target groupSchüler

Time Period of Data Collection2005

Release date30.06.2020

Number of items--

IntroductionWie häufig macht ihr die folgenden Dinge in eurem Mathematikunterricht?

Response category

ValueMeaning
0nie
1in einigen Stunden
2in der Hälfte der Stunden
3in jeder oder fast jeder Stunde

Assigned scales

StudyCo²CA - Conditions and Consequences of Classroom Assessment



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education