DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
P-2113-Lek2-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 278.30 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

P-2113-Lek2-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Pythagorasmodul

Superordinate moduleSatzgruppe des Pythagoras (B13-P-2113-Lek2)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). P-2113-Lek2-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Pythagorasmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:1:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD54515b08c139287a3fb18f188efe1d2e4

Checksum SHA178b19c4521e87157cf950b4d70cee8837a3d1574



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education