DE | EN
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S682_meth001.pdf  
[Methodenbericht] 415.97 kB

Details

S682_meth001.pdf

Superordinate studyInklusiBuS - Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (Qualitative Teilstudie)

Superordinate data collectionInterview (data): InklusiBuS

CitationVonken, M.; Benkmann, R.; Schaar, P.; Reißland, J.; Thonagel, T. (2024). S682_meth001 [Methodenbericht: Version 1.0]. In: Inklusive Berufsbildung und Situationsdefinition (InklusiBuS) - Interviewerhebung (InklusiBuS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2017-2020. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. https://doi.org/10.7477/682:1:0

Authorisationfree available

Ressource typeMethodenbericht

Lanugage(s)German

System requirementsPDF-Reader

Publication2024-02-14

Checksum MD5c81bc218003b79cb1f9e95598e9cfc39

Checksum SHA19d59051c0595f91b4207974600701b094e9b6182



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education