DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
P-2111-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 277.26 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

P-2111-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Pythagorasmodul

Superordinate moduleSatzgruppe des Pythagoras (B11-P-2111-Lek1)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). P-2111-Lek1-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Pythagorasmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:1:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD51fa2e67f82dc69dd2ab5b6ef24ee3853

Checksum SHA193a2ed7afb0fc163a20c5b8b5c554192e4f2c89f



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education