DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-1205-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 326.64 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-1205-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Textaufgabenmodul (Pythagoras)

Superordinate moduleTextaufgaben (A15-T-1205-Lek1)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). T-1205-Lek1-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Textaufgabenmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:2:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-12

Checksum MD5be9bd9c949d7e24a64f73702d67c0325

Checksum SHA150daef57d39da1ad9f6c9ae70db0f283bc6b4711



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education