DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2106-Lek2-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 223.88 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-2106-Lek2-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Textaufgabenmodul (Pythagoras)

Superordinate moduleTextaufgaben (B06-T-2106-Lek2)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). T-2106-Lek2-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Textaufgabenmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:2:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD526b27f4ceb2f18d43b7c60913c8e9a3c

Checksum SHA1a4d57fffe9e88a2edec2e0ae42bc6c4bec8da34e



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education