DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2115-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 290.62 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-2115-Lek1-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Textaufgabenmodul (Pythagoras)

Superordinate moduleTextaufgaben (B15-T-2115-Lek1)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). T-2115-Lek1-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Textaufgabenmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:2:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5748d781606c5a977e9e0f84b433558c1

Checksum SHA1e0357a46501b3f0df53e9c6872c40b6aa0f4b8fe



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education