DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-1117-Tutor-1-4-Transkr-Video.pdf  
[Transkript] 42.67 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-1117-Tutor-1-4-Transkr-Video.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Textaufgabenmodul (Pythagoras)

Superordinate moduleTutorsitzung Textaufgabe 1:4 (A10-T-1117-Tutor-1-4)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). T-1117-Tutor-1-4-Transkr-Video [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Textaufgabenmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:2:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-17

Checksum MD534a0d808d0acd8210711c8be91148339

Checksum SHA1806555d0090fc401dc5a2bcbcc8845a0e9401d0b



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education