DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2115-Tutor-1-4-Transkr-Video_anonym.pdf  
[Transkript] 252.62 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-2115-Tutor-1-4-Transkr-Video_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionClassroom observation (data): Textaufgabenmodul (Pythagoras)

Superordinate moduleTutorsitzung Textaufgabe 1:4 (B15-T-2115-Tutor-1-4)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2014). T-2115-Tutor-1-4-Transkr-Video_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Unterrichtsbeobachtung: Textaufgabenmodul (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:2:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5ce03b1fc1fc6ad5605db4c32771d6f5d

Checksum SHA1e3e00cc1f5a586855e8af9dd796fcab9b41417bb



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education