DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2109-gesamt-Transkr-Interv.pdf  
[Transkript] 44.49 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-2109-gesamt-Transkr-Interv.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben; Lehrerinterview Tutorsitzungen (B09-T-2109-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2109-gesamt-Transkr-Interv [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung; es handelt sich hierbei um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:1, zur tutoriellen Situation 1:4 und zu den Unterrichtslektionen zum Thema „Textaufgaben aus der Algebra“ (lineare Gleichungen).

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5f520d2e626c351b83d76e61f7c9b388d

Checksum SHA1343664de6782405a2d36e9d216df0a90a4ac7ae4



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education