DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2109-gesamt-Transkr-Interv_anonym.pdf  
[Transkript] 170.14 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-2109-gesamt-Transkr-Interv_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben; Lehrerinterview Tutorsitzungen (B09-T-2109-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2109-gesamt-Transkr-Interv_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung; es handelt sich hierbei um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:1, zur tutoriellen Situation 1:4 und zu den Unterrichtslektionen zum Thema „Textaufgaben aus der Algebra“ (lineare Gleichungen).

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5d2e0344faecff153802a43a478ddd246

Checksum SHA16f99d4aa89e660735a768c1712fa23fc8322e38b



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education