DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-1106-gesamt-Transkr-Interv_anonym.pdf  
[Transkript] 150.45 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

T-1106-gesamt-Transkr-Interv_anonym.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben (A04-T-1106-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-1106-gesamt-Transkr-Interv_anonym [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung; es handelt sich um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zum Klassenunterricht, zur tutoriellen Situation 1:4 und zur tutoriellen Situation 1:1.

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-12

Checksum MD58ff6a7e3846b1ea2d9bcb4b4ec06cc0d

Checksum SHA113db36ae81e663c82505a6bac98b45df5817f997



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education