DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-1110-gesamt-Transkr-Interv.pdf  
[Transkript] 36.22 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-1110-gesamt-Transkr-Interv.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Textaufgaben (A07-T-1110-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-1110-gesamt-Transkr-Interv [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung; es handelt sich um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zum Klassenunterricht, zur tutoriellen Situation 1:4 und zur tutoriellen Situation 1:1.

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-17

Checksum MD577d03da57e314c22822dd7f3ed832d18

Checksum SHA15abd88a7f85adb2072af4bf3bea82fae399687c8



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education