DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
T-2112-Tutor-Transkr-Interv.pdf  
[Transkript] 11.80 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

T-2112-Tutor-Transkr-Interv.pdf

Superordinate studyPythagoras - Videogestützte Unterrichtsstudie

Superordinate data collectionInterview (data): Pythagoras

Superordinate moduleLehrerinterview Tutorsitzung (B12-T-2112-Tutor-Interv)

CitationKlieme, E.; Pauli, C.; Reusser, K. (2013). T-2112-Tutor-Transkr-Interv [Transkript: Version 1.0]. In: Unterrichtsqualität und mathematisches Verständnis in verschiedenen Unterrichtskulturen - Interviewerhebung (Pythagoras) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2002-2003. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/1:3:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesKeine Anonymisierung; es handelt sich um ein zusammengefasstes Transkript der Interviews zur tutoriellen Situation 1:4 und zur tutoriellen Situation 1:1.

System requirementsPDF-Reader

Publication2014-06-18

Checksum MD5e60306a6b419b55b1101dcc94b7ec484

Checksum SHA1500e4f912fbf374fc05b203dc32fe3616f5be34e



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education