DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S922_trans022.pdf  
[Transkript] 151.58 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S922_trans022.pdf

Superordinate studyKONTEXTMODELLE SCHEMATA - Kontextualisierung literarischer Texte durch fortgeschrittene Lernende. Eine Laut-Denk-Studie zu drei Kurzprosatexten der 1940er-Jahre.

Superordinate data collectionInterview (data): KONTEXTMODELLE SCHEMATA

Superordinate moduleInterview (S922_int022)

CitationCarl, M.-O. (2023). S922_trans022 [Transkript: Version 1.0]. In: Kontextualisierung literarischer Texte durch fortgeschrittene Lernende. Eine Laut-Denk-Studie zu drei Kurzprosatexten der 1940er-Jahre. - Interviewerhebung (KONTEXTMODELLE SCHEMATA) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2016-2017. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. https://dx.doi.org/10.7477/922:1:0

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAnonymisierung durch das Projekt

System requirementsPDF-Reader

Publication2023-09-27

Checksum MD5dccfdaaede4b088d88cc0928ad065b3e

Checksum SHA115dfd576010e661db4272a753117972c5bda552d



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education