DE | EN
Logo fdz-Bildung
Projekt/Study Survey

Mixed Methods: Eingangserhebung (IGEL)

StudyIGEL - Individuelle Förderung und adaptive Lern-Gelegenheiten in der Grundschule

LeaderDecristan, Jasmin

Time Period of Data Collection09/2010

Collection coverage (Geographic)Hesse

Collection modeSelf-administered Questionnaire: Paper
Observation: Field Observation (Non-participant)
Measurements and Tests: Educational Measurements and Tests
Specification: Videographie

Specification of Survey UnitsSchulen (54); Schüler/innen der Primarstufe (1070); Lehrkräfte

language(s)German

AvailabilityDie Daten wurden zu internen Zwecken archiviert und sind nicht frei zugänglich. Sie stehen nur den am Projekt beteiligten Wissenschaftlern/innen zur Verfügung.

Archiving research data centreResearch Data Centre for Education (FDZ Bildung)

Publication date2016-02-08



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education