DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S157_trans012.pdf  
[Transkript] 380.17 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

S157_trans012.pdf

Superordinate studyMotivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate data collectionInterview (data): Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate moduleInterview (S157_int012)

CitationDecke-Cornill, H.; Bauer, V. (2016). S157_trans012 [Transkript: Version 1.0]. In: Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen - Interviewerhebung [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2011-2012. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/157:1:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

System requirementsPDF-Reader

Publication2016-11-23

Checksum MD5131d16ea97c41cbdbbc6aad92cf52007

Checksum SHA1332b2fb4cf81fc5d92a7948101b8049906e83683



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education