DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S157_trans024.pdf  
[Transkript] 366.59 kBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and only available to registered users. Please use your login data to access the content. If you are not registered yet, cancel the login procedure and turn to the registration form on the website.

Details

S157_trans024.pdf

Superordinate studyMotivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate data collectionInterview (data): Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen

Superordinate moduleInterview (S157_int024)

CitationDecke-Cornill, H.; Bauer, V. (2016). S157_trans024 [Transkript: Version 1.0]. In: Motivstrukturen von Oberstufenschülerinnen und -schülern unterschiedlicher Herkunft beim Lernen des Englischen - Interviewerhebung [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2011-2012. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/157:1:1

AuthorisationAccess only for registered users

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

System requirementsPDF-Reader

Publication2016-11-23

Checksum MD5a3175edd5ee95592ab8b97bee02c2cc0

Checksum SHA13a9f4f757f66544624653222472385bcabad77de



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education