DE | EN
Logo fdz-Bildung
Search Research data Data of FDZ Bildung: searching file details
Download
S228_trans015.pdf  
[Transkript] 0.81 MBAnmelden und Herunterladen   Access to this content is protected and it is only available to users who have successfully applied for registration. Please use your login data. If you have not registered yet, you should cancel the login procedure and access the registration form on the website to register.

Details

S228_trans015.pdf

Superordinate studyMIKS - Qualitative Erhebung

Superordinate data collectionInterview (data): MIKS

Superordinate moduleInterview Schulleitung 3A (S228_int015)

CitationFürstenau, S.; Huxel, K.; Diekmann, F. (2017). S228_trans015 [Transkript: Version 1.0]. In: Mehrsprachigkeit als Handlungsfeld Interkultureller Schulentwicklung - Interviewerhebung (MIKS) [Datenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2014-2016. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/228:1:1

AuthorisationAccess only with approved application

Ressource typeTranskript

Lanugage(s)German

NotesAus datenschutzrechtlichen Gründen muss für dieses Transkript neben der Registrierung ein zusätzlicher Antrag gestellt werden.

System requirementsPDF-Reader

Publication2017-08-18

Checksum MD5adde8f7e5b9d8c1cd94cc5cb92a9c138

Checksum SHA1f40331446522994ad5e3d71ac93d73f3ed029911



Imprint | Privacy Policy | Accessibility | BITV-Feedback | © 2022 DIPF | Leibniz Institute for Research and Information in Education