Skala: Realistic educational aspiration
KonstruktzuordnungLern- und leistungsbezogene Einstellungen
Theoretische Zuordnung in der AusgangsstudieScience Career
UrsprungÜbernommene Skala
QuelleOECD, online: Student/School/Parent Questionnaire PISA 2009 [available at http://www.oecd.org/pisa/pisaproducts/pisa2009database-downloadabledata.htm] , Paris: OECD Publishing
Zitationsiehe Quelle
Theoretischer Hintergrund--
ZielgruppeStudent
Erhebungszeitraum2014
Veröffentlichungsdatum30.06.2020
Anzahl Items1
Einleitender TextPlease select one response.
Items der Skala
Item-Formulierung |
---|
Which of the following do you expect to complete? |
Antwortkategorie
Wert | Bedeutung |
---|---|
1 | [ISCED level 2] |
2 | [ISCED level 3B or C] |
3 | [ISCED level 3A] |
4 | [ISCED level 4] |
5 | [ISCED level 5B] |
6 | [ISCED level 5A or 6] |
StudiePISA - Programme for International Student Assessment (2015)