Skala: Content of additional mathematics instruction
KonstruktzuordnungQualität von Ganztagsangeboten, Organisation des Lehrbetriebs
Theoretische Zuordnung in der AusgangsstudieEducational Career/Additional learning time/
UrsprungEigenentwicklung
QuelleCore 6 Development ,
ZitationKuger, S.; Jude, N.; Klieme, E.; Kaplan, D. (2016). Content of additional mathematics instruction - Schüler [Fragebogenskala: Version 1.0]. In: Programme for International Student Assessment (2015) - Fragebogenerhebung Chapter 04 - Field Trial (PISA 2015) [Skalenkollektion: Version 1.0]. Datenerhebung 2014. Frankfurt am Main: Forschungsdatenzentrum Bildung am DIPF. http://dx.doi.org/10.7477/150:0:1
Theoretischer Hintergrund--
ZielgruppeStudent
Erhebungszeitraum2014
Veröffentlichungsdatum30.06.2020
Anzahl Items2
Einleitender TextWhich of the following does this additional mathematics instruction cover?
Please select one response in each row.
Items der Skala
Item-Formulierung | Mittelwert | Standardabweichung | Trennschärfe |
---|---|---|---|
Content covered in regular school courses | 1.14 | 0.34 | -- |
New or additional content not covered in regular school courses | 1.58 | 0.49 | -- |
Antwortkategorie
Wert | Bedeutung |
---|---|
1 | Yes |
2 | No |
StudiePISA - Programme for International Student Assessment (2015)
ErhebungFragebogenerhebung (Skalenkollektion): Chapter 04 - Field Trial (PISA 2015)
DateienPISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2
PISA2